هلال احمر به ۱۱۳۱ نفر از شرکت کنندگان در مراسم سالروز ارتحال امام خمینی (ره) خدمات ارائه داد غرق شدن کودک ۸ ساله مشهدی در استخر گلخانه زلزله در میمند فارس حریق خودرو پژو ۲۰۶ و تلاش آتش نشانان برای پیشگیری از انفجار +تصاویر(۱۴ خرداد ۱۴۰۳) تهران از فردا (۱۵ خرداد) بارانی می‌شود اعضای باند حرفه‌ای که کارشان «مختومه کردن پرونده‌ها» بود راهی زندان شدند| همدستی سه کارمند دادگستری با تبهکاران! غم‌های بزرگ چه بلایی بر سر تیروئید ما می‌آورند؟ جاده چالوس به کرج مسدود شد (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) پیش بینی وزش باد به عنوان پدیده غالب در خراسان رضوی (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) بایدها و نبایدهای طب سنتی درباره نوشیدن آب در روزهای گرم سال+ اینفوگرافی نکات مهمی که باید درباره واکسن «پنوموکوک» بدانید کشف بیش از ١۴ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان از چه زمانی اعمال می‌شود؟ آب پاکی روی دست بازنشستگان تامین اجتماعی | چرا همسان سازی حقوق برای تمام بازنشستگان اجرا نمی‌شود؟ «وام ازدواج» فرزندان بازنشستگان کشوری واریز شد (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) خاطرات شنیدنی پزشک امام(ره) از توجه ایشان به توصیه پزشکان بازداشت دو سارق موتورسیکلت در تهران| آنها پدر و پسر بودند دستگیری سارق سابقه‌دار حین سرقت از اداره ثبت‌احوال پنج راه حل برای تشخیص ایمیل‌های جعلی آیا می‌دانید تفاوت حکم تخلیه و دستور تخلیه فوری چیست؟
سرخط خبرها

آیا دانشگاه‌های مشهد امروز (۵ دی‌۱۴۰۲) تعطیل است؟

  • کد خبر: ۲۰۲۲۳۳
  • ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲
آیا دانشگاه‌های مشهد امروز (۵ دی‌۱۴۰۲) تعطیل است؟
مدیرکل حفاظت محیط‌زیست خراسان رضوی گفت: همه فعالیت‌های آموزشی دولتی و خصوصی در مشهد شامل دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی در موضوعات مختلف به دلیل شدت گردوغبار براساس اعلام کارگروه شرایط اضطراری گردوغبار استان در نوبت عصر تعطیل شد.

اله‌پور روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز با اعلام این خبر، اظهار کرد: بر این اساس تمامی مدارس در مقاطع مختلف، دانشگاه‌ها، مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای، آموزشگاه‌های مختلف خصوصی و دولتی در نوبت عصر نباید فعالیتی داشته باشند.

وی بیان کرد: همچنین فعالیت‌های ورزشی در فضای باز و بسته تعطیل است.

وی پس از بررسی‌های کارشناسی با تأکید بر آمادگی کامل دستگاه‌های خدمات‌رسان، امدادی و درمانی از مردم خواست تا از تردد‌های غیرضروری پرهیز کنند.

اله‌پور تأکید کرد: جلوگیری از تردد افراد با بیماری زمینه‌ای تنفسی و قلبی، کودکان، افراد سالخورده، مادران باردار و افراد دچار حساسیت‌های پوستی در سطح شهر و استفاده از ماسک به شدت توصیه می‌شود و آن‌ها باید فعالیت‌های بدنی، پیاده‌روی، ورزش، خرید و پیگیری سایر امور خود را به وقت دیگری موکول کنند.

وی بیان کرد: در این کارگروه از دستگاه‌های دولتی خواسته شده در صورت امکان با دورکاری کارکنانی که بیماری‌های زمینه‌ای، تنفسی و قلبی دارند و همچنین مادران باردار یا دارای فرزند کمتر از شش سال موافقت کنند.

وی تأکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی مکلف به اطلاع‌رسانی صحیح به مجموعه کارکنان و زیرمجموعه‌های مدیریتی و نظارت بر اجرای صحیح موضوع هستند و همچنین فرمانداران شهرستان‌ها باید درخصوص تشکیل جلسات شرایط اضطرار و اتخاذ تصمیمات لازم اقدام کنند.

وی بیان کرد: مقرر شد شهرداری مشهد از سیستم‌های صوتی و سایر تجهیزات اطلاع‌رسانی موجود در پارک‌های بزرگ شهر و مراکز تفریحی و تفرجی شهر برای اطلاع‌رسانی و هشدار به شهروندان استفاده کند و هشدار‌های لازم را بدهد.

وی تأکید کرد: اعلام این مصوبات به منزله ابلاغ رسمی به دستگاه‌ها و نهادهاست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->